۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

پاييز طوفاني


از پاييز شروع شد
                                      قصه ي تلخ و شيرين زندگي ام
شيريني اش مانند شكر
                                      تلخي اش مانند تلخي بادام
از غروبي بي انتها
                                      از غروبي تاريك
دل به دريا زدم
                                      دل به رويا زدم
                       *****
با دوستت دارم شروع شد
                                       روياي دلم آغاز شد
او را چنان دوست ميداشتم
                                       كه دلم با او باز شد
او چنان زيباي داشت
                                      كه چشمانم باز شد
قلبي داشت مانند بلور
                                      دلم مراد او شد
                       *****
مانند پاييز طوفاني بود
                                     در زندگي خسته كننده ي من
شروع شد زندگي من
                                     مانند تولد يك نوزاد
                       *****
او چهره اي داشت
                                    مانند بلور روشن
او چشماني داشت
                                    مانند خورشيد روشن
                    *****
او نازك دل
                                    گاهي زيرك
او خوش اخلاق بود
                                    گاهي با نمك
                    *****
پس پاييز طوفاني ام شروع شد
يا با لبخند يا با غم
يا تيره يا روشن
يا ..........

------------------ساعت 1:30شب------------------پنج شنبه 18/09/89--------------------بهنام----------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر